2015年11月16日 星期一

好消息


我哋幫奶奶申請咗大半年盲人安老院,

終於收佢啦!

我哋希望奶奶得到醫護人員和專業人仕嘅照顧,

希望佢快D適應安老院嘅生活啦!

係呢段過度期,

我哋安排奶奶入住甲級私人安老院居住呀!

今日忙於安排奶奶入院的事,

晚餐就整個牛扒餐,

牛扒係超市現成醃好的食品,

焗個薯角和炒個蘑菇,

走汁版牛扒餐,

食落冇咁肥呀!




 
  
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!  

10 則留言 :

  1. 你奶奶咁情况有專業人士照顧係安心啲.

    回覆刪除
    回覆
    1. 大家都覺得家居照顧已經唔係咁適合佢,所以我哋先決定送佢入安老院呀!

      刪除
  2. 焗薯角整得好靚。 恭喜你奶奶,有專業人士照顧,更安心啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,奶奶得到適當嘅照顧,大家都好安心呀!

      刪除
  3. 你奶奶在照顧生活上應該無問題,係習慣上她一定唔開心

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋都希望佢快D適應盲人安老院的生活呀!

      刪除
  4. 恭喜你奶奶有專人照顧,希望佢好快適應院舍生活。

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!