2015年11月15日 星期日

有禮收


多謝母親大人、姐姐和妹妹,

佢哋送咗份好有用嘅禮物俾我,

就係電子血壓計喇!

今日仲專登攞入嚟俾我添呀!

晚上就煮番餐俾佢哋食啦!

有梅菜蒸茄子、豉油雞翼、XO醬炒蝦仁、惠州雞、

蒜蓉炒菜芯、豬腳薑等等。












 
  
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!  

12 則留言 :

  1. 嘩!無左豬腳薑就很清啖喎~~ 你很聽話,血壓應該可以控制得很好

    回覆刪除
    回覆
    1. 豬腳薑係惠州拎返嚟俾小魔怪食架!

      刪除
  2. 我都好耐冇食過豬腳薑呢 , 雀后記得注意身體 , 煩事都小心小心 , 個XO醬炒蝦仁我袁生可以一個人食晒一碟架

    回覆刪除
    回覆
    1. XO醬炒蝦仁,連祈祈BB都鐘意食,佢話辣但又食。

      刪除
  3. 今後要食清淡D,保持血壓正常。

    回覆刪除
    回覆
    1. 依家朝朝食麥皮做早餐,好乖架啦!

      刪除
  4. 朝朝食麥皮做早餐 -- good girl

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,我會食5日麥皮,俾2日自己出街食早餐,過下口癮呀!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!