2015年9月5日 星期六

生日快樂


    嘩嘩嘩,

    今日收到超過100個生日祝福(包括facebook和whatsapp),

    好感動啊!

    我會將大家嘅祝福好好收藏係心裡面,

    我亦祝大家身體健康,

    繼續添飯呀!

    哈哈!

    講返噚日返惠州,

    過咗一個開心嘅一晚,

    唔講係大殺三方,

    做亞二都唔錯架!

    晚餐又係飯堂開餐,

    7個人食都係260人仔埋單,

    抵啦!

     










    手信買得唔多,

    茄子、苦瓜和青瓜共8蚊,

    膠袋3扎10蚊,

    花生1包5蚊,

    米粉和麵8蚊,

    茶葉12蚊,

    馬蹄5蚊,

    獨子蒜12蚊。








       


    大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 




20 則留言 :

  1. 生日快樂!日日有食神。

    回覆刪除
  2. 生日快樂!身體健康!

    回覆刪除
  3. 好友✫生日快樂☾.•*☁good night 甜夢✬*¨★週曰快樂┈Zzz

    回覆刪除
  4. 生日快樂 , 每日Happy Happy , 日日煮好餸 ^^

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!