2015年9月29日 星期二

韭菜花炒魷魚乾


唔知點解,

我和大小魔怪越來越鐘意食韭菜花,

不過老公就麻麻哋喇,

仲話好似食緊草一樣,

哈哈,

唔通我哋係牛!







材料: 韭菜花1扎、魷魚乾適量、甘筍1條

醃料:豉油1茶匙、糖半茶匙、薑汁1茶匙、粟粉少許、紹酒少許

做法: 魷魚乾浸軟瀝乾水份,落醃料醃15分鐘;

韭菜花切段;甘筍去皮後切絲;燒熱油鑊落魷魚乾爆香,

加韭菜花和甘筍炒數十下後,落2湯匙水、鹽和糖調味,

加鑊蓋焗30秒便成。

(哈哈,原本呢個餸要落蒜蓉爆香魷魚乾,但老人病發作,唔記得落添!)

 


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 


10 則留言 :

  1. 韮菜花我好鐘意食 , 不過袁生成日話味道腥喎 , 佢唔食架

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,我老公都好怕食,不過我煮咩佢都會食架!

      刪除
  2. 韮菜花炒粉麺都好爽,是百搭蔬菜。

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 我炒咗好多次清炒,所以今日加少少魷魚乾落去一齊炒呀!

      刪除
  4. 我家大少又係越黎越鍾意食

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!