2015年9月19日 星期六

惠州~霍家農家菜


噚日大伯娘和我返咗惠州辦事,

唔想咁趕咪小住一晚囉!

中午去弟婦家食飯,

晚餐緊係唔煮啦!

嘻嘻,

因為掛住開枱打牌,

冇人煮飯呀!

介紹一下呢排我哋係惠州嘅飯堂啦!

一間由村屋改裝的農家菜,

普普通通裝修,

家庭式經營,

緊係要支持支持啦!

最重要係抵食又大碟,

呢度5餸1湯加白飯二大兜加一支蘋果醋,

都係食咗260蚊人民幣,

超抵呀!




 ]











今朝一起身冇耐就走咗去飲茶,

我哋跟本冇時間買嘢,

唯有叫弟婦幫我買咗少少餸,

芥菜、苦瓜和棗,

三樣嘢買咗18蚊人民幣。



大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!
 


20 則留言 :

  1. 雀后!次次番惠州到影啲靚餸相引到我流口水,幾時先可以帶我地去玩啊~

    回覆刪除
    回覆
    1. 好呀,等有巴士到時,交通方便的話,再同大家返去玩啦!

      刪除
  2. 香港就叫村屋, 大陸是叫農民房。
    不過都要領到工商牌先可以營業的, 若果無牌經營, 對食客無保障。

    回覆刪除
    回覆
    1. 等我下次番去睇下佢有冇牌先得,謝謝妳提醒呀!

      刪除
  3. 我是真的很需要知道惠州搬屋公司電話的,你上次搬屋的那間,能否給我那個電話呀?
    因我有實際需要。 謝謝!

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為搬屋事係由姑奶辦的,等我問佢攞個電話再覆妳啦!

      刪除
    2. 有兩間,好運來搬遷公司15811925688胡生,港通搬家貨運公司18617048082張生。
      妳可以打去叫佢哋嚟現場睇下報價,千祈唔好用電話報價,到時佢哋都會話呢個搬唔到,
      果個又話太多嘢好難搬;搬一轉和兩轉又會唔同價錢,所以一定要講明價錢先好搬呀!

      刪除
    3. 好多謝你的資料呀! 但我想問他們搬, 有沒有好似香港先將傢私將紙皮及保鮮紙包起去搬, 還是徒手將傢私什麼都不保護就托上汗流浹背的背脊去搬呢? 還有他們有沒有要什麼貼士之類。
      你覺得他們的服務如何?

      刪除
    4. 上次搬時,佢哋都會用保鮮紙包床褥,不過要提先做,佢哋搬大件傢俬係就咁搬,有D用布包住,有D就攞個大籃裝起D嘢,逐籃搬;妳可以問清楚佢哋有冇其他保護設施呀!佢哋多數講普通話和客家話,唔知識唔識聽白話呀!我哋冇俾貼士,因為佢哋臨時加價(我哋即日搬冇問清楚)。

      刪除
    5. 臨時加價? 我很想知那你上次這樣搬, 要多少錢? 貴不貴?


      刪除
    6. 原本話500~600左右(電話講),最後見到我哋要搬嘅嘢,加到1000呀!所以一定要佢哋嚟睇過搬咩和定好價先好搬,唔係好似我哋執哂嘢唔搬唔得時,任佢開價呀!

      刪除
  4. 你每次返惠州都咁扺食,引C人。

    回覆刪除
  5. 五餸一湯份量也不少喎 , 好抵食 .

    回覆刪除
  6. 我唔食裝修架! 見到碟肥雞就流口水了。

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!