2015年9月17日 星期四

香草雞髀配雜菜白汁蘑菇意粉


老公去咗廣州公幹,

大小魔怪又要返學,

我以為今年舊曆生日會一個人靜靜雞過,

點知今日大小魔怪都唔使返學,

好嘢,

有人陪我食嘢囉!

童年願望~生日食雞髀,

好滿足呀!








材料: 雞髀4隻(大)、蒜蓉

醃料: 鹽2茶匙、雜香草2茶匙、黑椒碎2茶匙、老抽半湯匙、紹酒少許

做法: 雞髀解凍後用廚紙印乾水份,响雞髀骨位界開幾刀(易入味),

將醃料和蒜蓉搽勻雞髀放入雪櫃醃隔夜;

預熱焗爐220度15分鐘,將雞髀放入焗盆內,先焗肉面20分鐘,

反轉焗有皮面20分鐘便成。

(白汁蘑菇意粉係用罐頭湯煮成架!)




大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!
 

14 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!