2015年9月11日 星期五

老友鬼鬼聚會~海景嘉福酒店自助午餐


噚日同老友去咗尖沙咀海景嘉福酒店咖啡廳食lunch buffet,

食物冇驚喜,

種類又唔多,

原來平日下午係冇生蠔食架!

好彩都仲有長腳蟹,

唔係就真係唔多抵喇!

老友入咗會有7折,

額外加個果汁任飲,

埋單每人$288左右啦!

(噚日戰鬥力麻麻,食得好少嘢呀!)












   
    
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!

雀后(添飯)Facebook Fan Page

10 則留言 :

  1. 回覆
    1. 係冇咩好揀,所以要中西合壁呀! @@"

      刪除
  2. d嘢好大路喎....都係YMCA抵食d

    回覆刪除
    回覆
    1. 係囉,幾時我哋又去YMCA食番餐勁呀???

      刪除
  3. 你一向戰鬥力都弱啦,我成日都以為你好食得。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,唔好俾我外表呃到妳呀!我食好少嘢架咋!

      刪除
  4. 哈!你戰斗力弱,咁我咪重弱

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,有可能妳仲有食力過我呀!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!