2015年8月16日 星期日

家常便飯


噚日母親大人和妹妹一家嚟探我哋,

麻雀耍樂後,

我緊係要煮番家常便飯招呼佢哋啦!

開飯啦喂!



黑椒香草蜜汁燒雞
涼拌皮蛋豆腐木耳榨菜絲
燒鴨(外賣)
燒肉(外賣)
灼菜芯
忌廉南瓜湯


 


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 



20 則留言 :

  1. 餸菜好豐富呀 , 仲有清涼啤酒 , 更加正了 .

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,煮完熱辣辣,要飲啤酒降溫呀!

      刪除
  2. 回覆
    1. 嘻嘻,我打咗一陣咋,就要去煮飯呀!

      刪除
  3. 你好. 請問涼拌皮蛋豆腐木耳榨菜絲點整?

    回覆刪除
    回覆
    1. 妳好呀,妳參考下面網頁啦,我之前整過架!
      http://kitva95.blogspot.hk/2015/07/blog-post_32.html

      刪除
  4. 我上次跟你學整手撕雞. 個個都讚好. 好多湯同送都係跟你學..hehehe

    回覆刪除
  5. 三兩下手勢,就有咁多靚餸,好野

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!