2015年8月2日 星期日

2015沖繩之旅~Day3


2015年7月25日

今日沖繩打風,

聽朋友仔講香港新聞報導話呢個颱風好利害,

香港去沖繩飛機仲要停航添;

我哋身在沖繩感受到D風真係好大,

但只落咗少少微微雨,

夜晚返酒店睇到日本新聞先知原來吹咗上鹿兒島!

見仲未有風雨,

我哋改咗行程,

先去沖繩南部~具志川城跡和喜屋武岬。


















可能打風,

連日本人都冇咩點出嚟,

成個平和祈念公園得10個人左右咋!









沖繩文化王國玉泉洞,

睇天然鐘乳洞;

買咗2個芒果即場切嚟食,

好多汁,

Yummy yummy!


















 揸車返沖繩機場附近嘅遊食來食午餐,

海鮮、串燒、大蝦、燒蠔樣樣齊,

不過我哋揀咗食沖繩拉麵和鰻魚飯,

食到飽飽,

好滿足呀!

附近仲有個大型蔬菜市場,

我哋買咗芒果返酒店食呀!

(臨上機前,我哋就係呢度掃芒果、桃和苦瓜呀!)















下午節目有參觀比嘉酒造、行100yen店和Aeon店 。

姐姐又要我哋俾2個鐘頭佢行街街,

我超攰頂唔順就搵地方休息休息囉!









晚餐就去國際通食shabu shabu放題,

今晚係最早返到酒店架啦!

不過都要差不多10點呀!














  


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

14 則留言 :

  1. 每次見到炸物同放題我就雙眼發光喇 ^^

    回覆刪除
  2. 1300/2個芒果咁平?食遊來D野係咪平D架~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,呢個農產品超市好多日本人去架,買嘅嘢真係好鬼平架!

      刪除
  3. 回覆
    1. 有車就可以去邊就去邊,好方便架!

      刪除
  4. so far 天氣都好好,唔會有雨,都唔錯啦,

    回覆刪除
  5. 燒開邊蝦要1600一隻呀? 都幾貴喎..咪成舊水食隻蝦?

    回覆刪除
  6. D野真係抵,難怪你地食咁多

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,真係超抵食,唔食對唔住自己呀!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!