2015年7月9日 星期四

藍地~農場菜館

噚晚去探奶奶,

佢情況都幾嚴重;

除肺炎外,

血氧量低所以要聞氧氣,

入院3日因為要做好多檢查,

所以唔準飲食,

吊緊抗生素和鹽水,

但我都偷雞俾咗2茶匙湯佢飲。

唉,希望佢乖乖唔好再百厭啦!

之後我哋揸車去藍地食飯,

第一次嚟呢間農場菜館食嘢(藍地季季紅對面),

我覺得唔錯喎!

叫咗個套餐$268,

有1個雙拼小食和3個小菜,

包2碗飯或汽水和糖水或生果,

再叫多個肉骨茶(包1碗飯),

4個人食咗$329。

唯一唔好就係冇車位泊車要泊路邊,

驚驚哋俾人抄牌貴過呢餐呀!









  

  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!
  


24 則留言 :

  1. 好果唔準飲食你都比野佢食,有事你要負責架。 唔好呀。 祝你99快D好番。

    回覆刪除
    回覆
    1. 老公話佢捱得過更係好,捱唔到都唔想佢餓住走喎!

      刪除
  2. 祝你99早日康復,身體健康!

    回覆刪除
  3. 我驚佢 choking,跟著咳,然後D 水流入肺就仲辛苦。佢依家抵制力弱,又唔用得藥,小心呀。你地對佢咁好,佢會知道的。

    回覆刪除
    回覆
    1. 噚日已經可以食流質食品,不過就要加凝固粉,攪到每樣食品好似漿糊咁,一pat pat,醫生話咁樣會易吞D喎!

      刪除
  4. 祝你99早日康復!呢間農家菜好耐啦,早幾年我住係附近成日去食,唔多油,好健康 。

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!