2015年7月4日 星期六

咖哩薯仔牛筋腩


小魔怪真係好鐘意食咖哩,


我一話煮咖哩,


佢即刻話返嚟食飯;


但就投訴點解咖哩有甘筍,


嘻,


因佢亞媽我鐘意食囉!


投訴我會接受,


但做法呢就一切依舊喇!














材料: 利川咖哩醬3湯匙、牛肋條1磅、急凍熟牛筋1磅、薯仔2個、

洋蔥1個、薑片、蒜蓉、乾蔥(絲)、冰糖1粒(小)、紹酒少許


醃料: 豉油1湯匙、糖1茶匙、麻油


調味: 豉油和老抽各1湯匙


做法: 薯仔、甘筍去皮切件;洋蔥切絲;

凍水落牛肋條、薑片和紹酒出水15分鐘,


瀝乾水份後用醃料醃30分鐘;燒熱鍋落牛肋條爆香,

落冰糖和1碗半水煮滾,轉細火炆45分鐘熄火;

凍鍋落少許油爆香蒜蓉、乾蔥絲,


落洋蔥、薯仔、甘筍和3湯匙利川咖哩醬炒勻,


加埋牛肋條、牛肋和1碗水炆30分鐘左右便成。


 

  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 










23 則留言 :

  1. 好友´*♦ º☾甜夢★・゚✫晚安喇喂✬。゚*☁快樂星期曰呢

    回覆刪除
  2. 等我下次試吓炆豬脚筋先

    回覆刪除
  3. 好正呀!早知我都返黎食飯呀!^o^

    回覆刪除
  4. 我煮咖哩都好鐘意甘旬同薯仔一齊做配料架

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,我覺得色水靚之外,仲好惹味添呀!

      刪除
  5. 咖哩真係好惹味,但天氣咁熱真係要小食。

    回覆刪除
  6. 哩碟餸由汁到所有料我都啱喎,分少少俾我送飯可以嗎?嘻嘻~~

    回覆刪除
  7. 請問咖哩醬是否超市有售?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係間間超市都有得賣,呢樽我係街市雜貨舖買架!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!