2015年7月6日 星期一

鹽酥雞軟骨


雞軟骨係一款令人難以抗拒嘅小食,

小魔怪就超級鐘意食喇!

試過街外點一碟要成廿幾三十蚊(得十零粒),

日我買咗一磅返屋企(廿四蚊),

炸起一大碟,

小魔怪食得不知幾滋味呀!









材料: 雞軟骨1磅、番薯粉5湯匙、椒鹽


醃料: 魚露1.5湯匙、老抽半茶匙、糖1茶匙、紹酒1茶匙


做法: 雞軟骨解凍後,用醃料醃1小時;


將蕃薯粉和雞軟骨放入膠袋中搖勻後,後靜待一陣,


燒熱油鑊將雞軟骨放落油鑊炸至金黃色後撈起,


再放雞軟骨落熱油中炸多一次,用廚紙索油後灑上椒鹽便成。


(翻炸令雞軟骨會更脆口!)
   


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!

 

22 則留言 :

  1. 雞軟骨其實是雞什麼部位?

    回覆刪除
    回覆
    1. 鸡骨上于鸡胸附近有一块白色的软骨,具有清脆的口感(網上資料)

      刪除
  2. 雀后, 我都好鍾意食。我又要食!

    回覆刪除
  3. 好魔鬼但又好想食呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,每次去食日本嘢,我哋一定叫嚟食架!

      刪除
  4. 自己煮真係可以盡情過足口隱

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 蕃薯粉係雜貨舖或大型超市都有得賣呀!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!