2015年7月15日 星期三

涼拌豆腐皮蛋榨菜木耳絲



舊同事去台灣玩,


都記得買手信送俾我,


真係要錫哂佢呀! 


今日用咗佢送俾我嘅台灣皮蛋,


整咗個涼拌豆腐皮蛋榨菜木耳絲,


連唔食皮蛋嘅大小魔怪都話好食呀!


(開咗2隻皮蛋都係溏心的。)












材料: 有機蒸煮滑豆腐1盒、台灣皮蛋2隻、即食榨菜木耳絲1包、蔥粒


調味: 台灣醬油膏1湯匙、豉油1湯匙、糖1茶匙、麻油少許、滾油少許


做法: 先將調味和蔥粒混合,贊少許滾油攪勻;


將有機滑豆腐倒出瀝乾水份後切粒;皮蛋去殼後切粒;


把即食榨菜木耳絲舖在豆腐皮蛋面,淋上調味便成。


  




大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 





12 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!