2015年7月2日 星期四

蒜香豆豉排骨蒸陳村粉


每次落親元朗,


點可以唔要去吳壁記買陳村粉呢!


好鐘意食蒸咗之後嘅陳村粉,


口感滑嘟嘟,


我多多都食得哂呀!


(元朗牡丹街牡丹樓29號地下)








材料: 陳村粉1條、飛排$25、蔥花、辣椒1隻、滾熟油


醃料: 豉油1湯匙、鹽半茶匙、糖1茶匙、粟粉1茶匙、


蒜蓉和豆豉各1湯匙、麻油少許、水1湯匙


做法: 將飛排洗淨後,用醃料醃1小時;


將陳村粉打開平舖在碟上,將飛排和辣椒粒放陳村粉面用大火蒸12分鐘,


最後灑上蔥粒和淋上滾熟油便成。 


  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 


18 則留言 :

  1. 我要食粉皮 哈 吸晒的汁 正呀

    回覆刪除
  2. 我都好鐘意食陳村粉 , 不過袁生唔食 , 所以平時好少會買來煮

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔使買好多架,買少少整俾自己食嘛!

      刪除
  3. 陳村粉索哂d汁,呢碟排骨加倍好味!:)

    回覆刪除
  4. 陳村粉吸哂啲排骨精華好味道啊 !

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!