2015年7月28日 星期二

2015沖繩之旅~Day 1


2015年7月23日

今朝搭早機(香港航空)去日本沖繩,

開始我哋(姐姐、姐夫和我)5日日本沖繩自駕遊之旅了。

行程由姐姐、姐夫一手包辦,

我就跟衫尾咁嘆世界啦喂!

去到沖繩,

第一時間就係去攞車啦!

原來唔少香港、台灣嘅朋友都選擇自駕遊架!












攞咗車,

緊係要去搵食啦!

係沖繩,

泊車就最正啦!

因為差不多好多地方都有專用停車場,

唔使錢任泊,

通常都有好多位架!

呢度D魚生、甜蝦、壽司都平靚正呀!

今餐食咗$190左右啦!









食飽就出發去首里城參觀。

今日天氣非常好,

曬到呢,

所以帶太陽眼鏡、帽和搽防曬係指定動作嚟架!









呢度就係我哋住5日嘅酒店喇!

Book酒店時順便book埋停車場,

每晚要1000yen呀!








放底行李就去行國際通,

我哋坐幾個站單軌火車,

旭橋~牧志,

本來諗住去牧志市場食海鮮,

可惜太多人啦!

唯有轉去白木屋食嘢啦!

呢餐食咗$430左右咋!






















  


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

16 則留言 :

  1. 回覆
    1. 其實份量唔多架,我每碟都係食咗少少咋!

      刪除
  2. 四個人食真正日本野都係四百幾埋單...超抵呀....我都打算出年去沖繩呀

    回覆刪除
  3. 我mark底左白木屋,下次我都要去
    ots真係好多booking,可能係暑假

    回覆刪除
  4. 你們午餐食嘢嗰處是海鮮市場嗎 ? 好清潔 .

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,呢度真係好乾淨,一D都唔污穢呀!

      刪除
  5. 你家姐同姐夫好叻,識揾識食

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!