2015年7月27日 星期一

2015沖繩之旅~手信篇

話咁快5日沖繩自駕遊之旅又完結啦!

今次我唔單買咗好多食嘅嘢,

衫、鞋和少少護膚品咁啦!

最開心係100yen店買咗好多濕濕碎碎嘢,

毛巾、面油紙等等一大堆;

另外,

我仲買咗一大袋迷你包裝嘅零食,

睇落都唔係好多嘢啫!


















  


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 


17 則留言 :

  1. 回覆
    1. 好多謝你嘅分享,無得去,睇你啲相已經好滿足。

      刪除
  2. 回覆
    1. 個喼差不多20kg,手拎一袋,背揹一袋呀!

      刪除
  3. 乜咁快就返黎喇?買左好多手信呀!

    回覆刪除
  4. 嘩.....妳買到走水貨咁....我都襯吓高興.....边份我嫁?

    回覆刪除
  5. 好多收穫喎 , 由其零食好正呀 !

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!