2015年6月6日 星期六

生日快樂~沙田功德林上海素食

 
今日係母親大人和姐夫正日生日,
 
老人家話想食齋,
 
大家都知母親大人錫哂大魔怪,
 
我哋緊係唔反對啦!
 
訂咗去沙田功德林上海素食,
 
今餐大魔怪食得最開心呀!
 
 













 
 
買咗盒大紅袍送俾母親大人,
 
清清哋唔太濃,
 
佢都幾鐘意飲呀!
 

 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

 
 

6 則留言 :

  1. 婆婆好錫大仔喎! happy birthday to your family!

    回覆刪除
  2. 祝伯友
    生日快樂, 天天開心!
    雀后整咗個超級靚靚香芒生日蛋糕, 多芒果到呢......

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈,個蛋糕唔係我整,係買返嚟架!

      刪除
  3. 而家素菜都唔平,不過最緊要食得開心

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!