2015年6月26日 星期五

台式鹵肉飯


今日我和老公又要返惠州3日!

昨晚已經煮定個台式鹵肉放係冰箱,

等小魔怪放學返嚟,

隨時攞出嚟解凍翻熱後,

用嚟撈飯或撈麵食都得呀!

















材料: 有皮五花腩肉1.5磅、冬菇10個、乾蔥頭3個、雞蛋4隻

調味: 醬油膏2湯匙、豉油1湯匙、老抽1湯匙、冰糖3粒(小)、

五香粉1湯匙、胡椒粉1茶匙、紹酒1湯匙、鹽半茶匙(最後落)

做法: 帶皮五花腩肉出水後,切成粒狀;冬菇浸軟後切粒;

紅蔥頭去皮切粒,凍鍋落油加紅蔥頭炸成酥後撈起;

原鍋先爆香冬菇,後加五花腩肉爆炒至轉色後贊酒,

加入調味、炸香紅蔥頭(半份)和水2碗(包括浸冬菇水)煮1個半小時;

將雞蛋煲熟後去蛋殼,加入鹵肉中煮15-20分鐘,

將餘下蔥酥加入攪勻便成。

~鹵肉時記得先用中火煮滾後轉小火慢慢炆燉,咁肉就會好腍滑架啦!

~鹵肉要用有皮五花腩肉,肥與肉份量宜為3/7左右,咁鹵出嚟嘅肉特別香架!

~我將豬皮部份另外切粒粒,咬落就有QQ嘅感覺啦!

~鹽最好最後先落,咁就唔會過咸啦!

~如用普通煲煮鹵肉的話,咁就要落多少少水和起碼炆2小時以上啦!

~想更入味就唔好即日食,隔日食仲入味呀!
  


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 


13 則留言 :

  1. 雀后真係100%好媽媽呢 , 我通常會加埋銀芽一齊煮

    回覆刪除
    回覆
    1. 費事佢成日出街食,冇益架!

      刪除
  2. 你返咗惠州,大魔怪咪冇啖好食?

    回覆刪除
  3. 小魔怪有個廿四孝媽媽,好幸福。

    回覆刪除
    回覆
    1. 費事佢成日出街食,冇益架!

      刪除
  4. 回覆
    1. 返親惠州,又真係食食食唔停呀!

      刪除
  5. 請問泰式豬手飯個香料包在边間舖頭買,叫咩香料包?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係賣泰國食品嘅雜貨舖買,你話買煮泰國鹵水豬手料,佢會執俾你架啦!

      刪除
    2. 九龍城有好多賣泰國食品嘅舖頭,佢哋都有得賣架!

      刪除
  6. 請問醬油膏邊到有得賣呢?

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!