2015年6月25日 星期四

Blog聚~沙田新強記燒鵝大王

昨日Sophie由新加坡返咗香港,
 
我哋緊係要爭取時間見面啦!
 
今朝相約於沙田新強記燒鵝大王,
 
出席有Sophie、Mei、Lonely和我;
 
我哋叫咗個五和菜,
 
有燒鵝皇和4個小菜,
 
都係$288咋!
 
加埋3個點心和2隻金牌燒乳鴿,
 
呢餐食咗$540。
 
 





 





  


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 



18 則留言 :

  1. 有朋自遠方來, 不亦樂乎

    回覆刪除
  2. 其他餸個樣都唔錯,但馳名嘅燒鵝就好似唔多脆喎!

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!