2015年6月2日 星期二

麵醬豆角炒雞粒


買咗樽原豉醬返嚟,

除咗可以用佢嚟蒸排骨之外,

我好鐘意用嚟炆豆角,

炆起大大碟,

有時懶懶哋煮一個餸都得架!










材料: 長豆角、雞扒2塊、蒜蓉、原豉醬1湯匙

醃料: 豉油1湯匙、糖1茶匙、粟粉1茶匙、麻油和紹酒各少許

做法: 雞扒解凍去皮後切粒,用醃料醃1小時;長豆角切段;

燒熱油鑊加雞粒,煎熟一面後先反轉煎另一面後盛起(約8成熟);

再燒熱油鑊落蒜蓉、原豉醬和長豆角快炒後贊酒,

加大半碗水炆至豆腍後,落雞粒炒勻,加蓋鑊焗煮汁濃後,

試味後可按個人口味加鹽或糖調味(我兩樣都冇加)。

(如汁多可加少許粟粉水埋茨汁)




 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 








14 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!