2015年6月16日 星期二

日式麵包制作精選實習中班(一)

上個星期二,

我又要開始夜晚返學嘅日子啦!

今次學整日式麵包,

不過升咗一級~中班!

第一堂學整香草蒜蓉芝士蕃茄包和香芋煙肉包。











 

  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 









23 則留言 :

  1. 回覆
    1. 哈哈,唔係架,我仲想繼續學架!

      刪除
  2. 勁呀!~~你整包好叻呀!~絕對係高手呢~

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 有時間咪去玩下囉!D同學係又幾啱傾,好快又一堂架啦!

      刪除
  4. 回覆
    1. 日式麵包好似得低和中班,仲有其他款式麵包未學,啱時間就會繼續學呀!

      刪除
  5. 回覆
    1. 謝謝。我都上過工聯會的蛋糕班。唔錯,價錢又抵。

      刪除
  6. 我讀緊初班呀!你係邊個亞sir 教 ?

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!