2015年6月1日 星期一

吃喝玩樂在惠州

 
上星期六,
 
我哋1行4人(大伯、大伯娘、老公和我)齊齊返惠州,
 
而姑奶就早一日星期五就返咗去打掃屋企;
 
呢幾日惠州天氣都好差,
 
日日下午就落大雨,
 
落雨真係冇咩好做,
 
唔係食就係打麻雀啦!
 
姑奶仲煮埋飯等我哋返去食添!
 
真係辛苦哂囉!
 




晚上呢餐緊係出街食啦!
 
仲要係我請添,
 
點解???
 
因為我係雀后,
 
一家獨贏呀!

食咗260人仔,

抵過自己煮呀!











星期日早上,
 
我哋辦完正經事,
 
就走咗去飲茶,
 
見到酒樓話有正宗北京片皮鴨食,
 
唔貴喎138蚊人仔有1隻,
 
皮脆肉嫩,
 
好味道呀!
 
 



 
午飯後,
 
又落緊大雨,
 
我哋走咗去唱K,
 
下午1點唱到晚上七點都係100蚊,
 
仲包小食飲品,
 
啤酒就要自備(偷偷哋),
 
超抵呀!







唱完K就要去補下身啦!
 
大熱天去食豬肚雞煲,
 
10個人去食分咗2圍枱,
 
5人一圍食個雞煲加咗碟菜、雜菇、魚皮餃和煲仔飯,
 
仲叫埋即整薄餅,
 
真係飽到上心口架!

呢餐食咗400人仔仲有找添呀!






















  
到咗今日星期一,
 
姪仔車我哋去車站搭車返香港,
 
點知又落大雨,
 
馬路上好多地方都水浸,
 
大雨到望前車都有困難,
 
真係好驚險架!
 
好彩都順利到達車站,
 
我哋求求其其去車站附近搵食。
 










 
 
哈,
 
雖然係惠州住咗3日,
 
日日都落大雨,
 
但總有晴天嘅時候架!
 
又要出動買買買啦!
 
 
 




 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

20 則留言 :

  1. 你買咁多食唔食得晒架?

    回覆刪除
  2. 呢排妳密密返鄉下嘆世界喎

    回覆刪除
  3. 咸雞丶扣肉好誘人呢!
    雀后起團啦

    回覆刪除
  4. 雀后你好威威呀!佩服!

    回覆刪除
  5. 真係平靚正呀! 餐餐都咁豐富!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,惠州仲係幾鄉下,所以物價比深圳平好多呀!

      刪除
  6. 嘩你們呢團真正是美食團啊 !

    回覆刪除
  7. 回覆
    1. 去到惠州買嘢,真係唔會手軟呀!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!