2015年6月28日 星期日

惠州3日雜記

26/6星期五,
 
我哋又連同大伯和大伯娘齊齊返惠州,
 
姑奶又係早一日返惠州打點;
 
辦理私事前,
 
緊係要搵食啦!







 
 
私事辦完後,
 
緊係即刻返惠州新屋啦!
 
新屋已經安裝好高清電視和光纖上網,
 
真係唔會悶呀!
 
晚餐姑奶已經準備好,
 
辛苦哂囉!
 
飯後果係荔枝,
 
好鬼甜呀!
 
 







 
 
26/6星期六,
 
惠州同香港嘅天氣都差不多,
 
一個字~熱;
 
我的第一個惠州自家煮午餐,
 
麵豉蒸排骨、香煎午餐肉、腐乳炒通菜、咸雞半隻。
 





咁熱搵個有冷氣嘅地方消磨一下時間先得!
 
我哋又出咗去唱K,
 
平靚正,
 
59.9人仔可唱足7個鐘,
 
但星期六日及假期呢段時間就加多10蚊人仔,
 
我哋6個人,
 
平均每人12蚊都唔使呀!
 





 

晚上,
 
姪仔帶我哋捐窿捐罅搵嘢食~碌鵝,
 
碌鵝真係好大隻架,
 
我哋仲點咗個大頭魚兩食,
 
頭腩就用嚟蒸,
 
其餘部份就煮咗個湯,
 
炒多兩碟菜,
 
我哋11個人食到飽飽呀!
 
 
 





 
27/6星期日,

今日食埋個午餐我哋就返香港囉!
 
手信真係冇哂時間買,
 
托堂弟婦買咗5斤靚靚梅菜、1.5斤馬蹄和新鮮淮山,
 
而我就剩係買咗樽黃豆醬和青瓜咋!
 
 










 

 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

 

8 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!