2015年5月14日 星期四

Blog聚~百樂小館

噚晚又有blog聚啦!

今次出席嘅朋友仔有Jenny,Mable,Bonnie,Pinky,金魚、娘娘和我,

我哋約咗係尖沙咀美麗華商場4樓嘅百樂小廚見面呀!

呢度碟碟餸都好的的式式,

大食D都會唔夠飽呀!

至於價錢呢,

收嘅雜費都唔少囉!





















 
 
 

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!


16 則留言 :

  1. 聚會真係一件開心的事來呢 , 不過望落真係唔太大碟 , 食得飽唔飽呢 ???

    回覆刪除
  2. 好友⊹✾*。我瞓醒又預備去行街啦
    窩心錫錫又快樂抱抱每一個明天
    每天都要活得開心❣º°¨人生才不枉過
    齊齊╠ ╣ a Ρpy嚟心情延續享受人生
    ╓────╖¸.•*♦・゚☼*☁`☀
    ║─╓╖─║¨゚*
    ║╙──╜║♡•*¨*♥
    ╙─╖╓─╜•*´¨`*•&午安
    ╓─╜╙─╖╔═╩═╗¸.•*¨*✿
    ╙─╖╓─╜─•╬╬`*•..¸¸.•*¨*ƸӜƷ*
    ──╙╜───•╚╬═¸.•*¨.•*`*•❀
    ♣♧♣♧♣♧♣♧♣♧♣♧♣♣♧♣♧♣

    回覆刪除
  3. 有傾有講,食少D都吾覺肚餓。因為開心。

    回覆刪除
  4. 二百幾一個人但唔唔飽,唔抵

    回覆刪除
  5. 真係細,2人份量咋!!!!

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!