2015年5月6日 星期三

粟米汁燴豬扒

今日百佳豬肉有七五折,


我緊係唔會執輸啦!


拿拿臨買幾塊飛排做豬扒,


煮埋個粟米汁,


撈飯一流呀!




材料: 飛排豬扒$40、粟米蓉半罐、雞蛋1隻(留半個蛋白醃豬扒)

調味: 豉油1湯匙、鹽半茶匙、糖1茶匙、粟粉1茶匙、麻油少許、蛋白半個

做法: 將豬扒兩面用刀背略略剁鬆;用醃料醃1小時;

燒熱油鑊煎豬扒兩面至熟後盛起;將粟米蓉半罐加1/4罐水煮滾後熄火,

加入蛋液攪勻煮個粟米蛋花汁,將粟米汁淋在豬扒面便成。





  
  

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 







14 則留言 :

  1. 只係有粟米汁我都可以撈到成碗飯 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都鐘意用粟米汁撈飯呀!

      刪除
  2. 百佳好難買到飛排,次次都話買晒.你咁幸運買到.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我8點一開門就入去買架啦!

      刪除
    2. 啊!原來要咁早㗎,明白了。

      刪除
    3. 係呀,早去先買到架!

      刪除
  3. 飛排? 諗起要排隊買我就覺得辛苦了。我講我沙田果間。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我8點一開門就入去買架,而且我果邊冇沙田咁多人一早去買餸呀!

      刪除
  4. 甚麼是飛排? pork chop? 我仔仔最鍾意pork chop <3

    回覆刪除
  5. 飛排係豬扒嘅一部份呀!

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. 天氣熱,早早買完就返屋企啦!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!