2015年5月3日 星期日

一間屋的誕生

由舊年10月中開始,
我、老公和姑奶來來回回惠州好多次,
就係為咗呢間屋;
由一間唔似屋嘅屋,
整到現在有二層半,
真係花咗好多心機;
全靠堂弟婦,
佢真係幫咗我哋好多,
由賣料至裝修,
都係佢幫我哋搵人做,
佢嘅功勞真係好大架!
雖然唔係咩大屋豪宅,
但住得舒服就已經開心架啦!
我哋住天台加建果層,
地下和二樓,
應該會租出去,
不過租金唔會太多囉!
(全屋都係2房一廳)







 (地下)

(二樓)

(三樓連露台)
 



(二樓分咗2間套房)

(地下)










(三樓連露台)





 (二樓兩間套房) 




  
 (地下)













 


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 






24 則留言 :

  1. 回覆
    1. 應該唔會大攪入伙酒,同親戚食餐便飯算囉!

      刪除
  2. only 6 months to build?? So fast ..

    回覆刪除
    回覆
    1. 經過6個月嘅大裝修,終於完工啦!

      刪除
  3. 回覆
    1. 地下有900尺,二、三樓有1000尺呀!

      刪除
  4. 恭喜晒呀!好大間呀!咁大個廚房可以整好多圍請人食飯,雀后幾時都可以大顯身手喇!

    回覆刪除
  5. 真係好多工夫㗎,諗到都怕,但係看見做好就好開心

    回覆刪除
  6. 間屋好大喎!恭喜!恭喜!入伙大吉。

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!