2015年5月22日 星期五

古法浸雞


老公開到口話想食雞,

仲話要食古法雞添!

咩叫古法雞???

嘻嘻,

咪就係白烚雞囉!

不過今次唔只白烚,

仲係用浸熟的方式去煮雞,

浸熟嘅雞D肉滑一滑架!

配埋秘製薑蓉,

巧巧味啊!
















材料: 雞1隻、鹽1茶匙、薑2片、紹酒1湯匙

做法: 雞洗淨後用鹽醃1小時左右;燒熱水加薑片和紹酒,

加雞浸30秒後吊起,再將雞放入煲內浸30秒後吊起,

然後整隻雞放入熱滾水中用大火煮5分鐘後熄火(需要加蓋),

熄火後焗50分鐘(其間唔好開蓋);取出待涼斬件便成。

秘製薑蓉

材料: 薑蓉、乾蔥絲、蔥絲

調味: 豉油1湯匙、鹽半茶匙、糖1茶匙、麻油少許、熱滾油少許





  

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!



雀后(添飯)Facebook Fan Page

37 則留言 :

  1. 用浸的方法煮雞 , 永遠都滑滑呢

    回覆刪除
  2. 咁樣整好嫩呀,似海南雞~~正呀

    回覆刪除
  3. 請問用惠康果d冰鮮雞得唔得?

    回覆刪除
    回覆
    1. 得呀,我都係用百佳冰鮮雞整架!

      刪除
  4. 我整雞都係鍾意浸熟,肉質滑嫩好味。

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 呢個煲26cm咋,隻雞唔係好大隻,所以可以浸哂成隻雞落去囉!

      刪除
  6. 我整白切雞都係浸熟呀

    回覆刪除
  7. 你好!

    燒熱水加薑片和紹酒

    加雞浸30秒後吊起,再將雞放入煲內浸30秒後吊起 <--- 即係浸2次30秒嗎? 禁吊起幾耐先將 --- > 整隻雞放入熱滾水中用大火煮5分鐘後熄火(需要加蓋) ??

    回覆刪除
    回覆
    1. 係,要先浸2次30秒,吊起雞後等雞身內的水倒出後再浸;滾雞時一定要加蓋呀!

      刪除
  8. 看到你呢個食譜很吸引,今晚打算煮! 醃雞一茶匙就夠? (我不懂下廚的...)

    回覆刪除
    回覆
    1. 醃料唔需要太多,因為會點醬油和薑蓉食嘛!

      刪除
  9. 回覆
    1. 用大火滾5分鐘,跟住用水嘅熱力慢慢浸熟隻雞,在過程中唔好開蓋,熱力就唔會走,雞肉會好嫩滑架!

      刪除
  10. 我都試咗整,真係又滑又正。☺

    回覆刪除
    回覆
    1. 用呢個方法浸雞,D雞肉真係好滑架!

      刪除
    2. 在美國買不到黃油雞,請問若想雞皮變黃色有沒有方法補救呢!謝謝你。

      刪除
    3. 黃油雞和白皮雞係兩種唔同嘅雞嚟架,所以冇得補救架!

      刪除
  11. 請問你浸这隻雞是大约幾多磅,我怕買太大隻浸唔熟,如果三磅重會不會太大呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該用1.5磅~2磅雞左右,唔可以太大隻呀!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!