2015年4月7日 星期二

XO醬青瓜金粟炒蝦仁

 
呢個餸真係集齊冰箱雪櫃嘅食材,
 
炒炒埋埋又一個餸,
 
連老公都話有蝦食,
 
正喎!
 
 
 
材料: 急凍蝦仁1包、青瓜1條、粟米粒4湯匙、蒜蓉、XO醬1湯匙、
 
鹽少許、糖少許、粟粉水1茶匙、紹酒少許
 
做法: 蝦仁解凍後切粒,加少許鹽、胡椒粉和麻油醃30分鐘;
 
青瓜去皮切粒;燒熱油鑊加入蝦仁快炒至轉色上碟備用;
 
燒熱油鑊加蒜蓉、XO醬、青瓜和粟米粒炒勻贊酒,落1湯匙水加蓋焗1分鐘,
 
加埋蝦仁炒多幾十下,落鹽和糖少許調味後,加粟粉水埋茨汁便成。
 
 
  
 
 
 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

 
 

 

20 則留言 :

  1. Yeah .............. number 1 !!!

    回覆刪除
  2. 雀后,妳好嗎?好冇嚟留言啦。不過我經常嚟探妳㗎。呢個餸,健康又好食。我都好鍾意用青瓜加上鮮菠蘿炒蝦;又香又甜,正!!

    回覆刪除
  3. 你早幾日教我煮就好啦,我細佬鍾意食粒粒。

    回覆刪除
  4. 我今朝都解凍咗pack 蝦~咁啱o既~!

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!