2015年4月8日 星期三

酥皮芝士菠菜蘑菇素蛋批


見大魔怪仲未返學,

等我整番個素食蛋批俾佢嘆吓啦!

屋企有酥皮,

加埋佢至愛嘅菠菜、蘑菇和pizza芝士;

嘩,

熱辣辣出爐真係香噴噴呀!

佢話想成個食哂喎,

唔好啦,

留番1/4個俾我都好掛!
















材料: 菠菜半斤、蘑菇5個、洋蔥半個、蒜蓉少許、蛋雞3隻、

牛奶3湯匙、pizza芝士適量

調味: 鹽1茶匙、黑椒粒少許

做法: 燒熱水,灼菠菜1分鐘取出後揸乾水份切碎備用;蘑菇切片;

洋蔥切粒;雞蛋加牛奶打發好備用;預熱焗爐220度上下火15分鐘;

將少許橄欖油落鑊,加入蒜蓉、洋蔥炒至軟身後落蘑菇,

炒至蘑菇乾身後加入菠菜和調味炒勻;將酥皮4邊剪開少許放在碟上,

加入菠菜餡料和蛋液(留少許蛋液搽酥皮面),落pizza芝士舖面,

酥皮面搽少許蛋液後,放入焗爐焗25至30分鐘便成。

(各人焗爐爐溫不同,可自行調較)



  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 


28 則留言 :

  1. 好友♦・゚☀•´早晨&午安*☁`☼
    大家都唔少得。。゚❤每一天º°¨♡•ღ¸.
    ✿窩心錫錫又快樂抱抱健康不絕❀
    ❥•*¨*♥╠ ╣ a Ρpy星期三ʚïɞ¨`*•ƸӜƷ

    回覆刪除
  2. 你好!請問家庭式焗爐咩牌子好用,同買几大好呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我屋企果倘焗爐係平嘢嚟架,如果要買delonghi呢個牌子都唔錯,鐘意焗嘢就要買32L果個啦!

      刪除
  3. 回覆
    1. 哈哈〝妳同大魔怪一樣咁為食呀!

      刪除
  4. 做你囝囝真幸福!二十四孝媽咪。

    回覆刪除
    回覆
    1. 見佢唔係成日返嚟食飯,咪煮D好嘢俾佢食囉!

      刪除
  5. 回覆
    1. 我果碟底厚咗少少,所以唔係好脆。

      刪除
  6. 咁靚,我都想Order一客喎XD

    回覆刪除
  7. 回覆
    1. 媽媽永遠係煮餸方面是一位魔術師呀!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!