2015年4月5日 星期日

又返鄉下啦!

 
差不多1個半月冇返惠州,
 
襯復活節假期,
 
又返上去飲飲食食啦!
 
係惠州鄉下地方食晚飯都幾抵,
 
呢餐食咗180蚊人仔,
 
抵到呢!
 





 
呢兩日都係食呢份早餐呀!
 
呢支仙津係維他奶嚟架,
 
老公食豬雜河,
 
我就食炒公仔麵呀!
 




 
食完早餐,
 
我哋最鐘意行街市;
 
見到到成車菠蘿,
 
即刻買2個嚟食,
 
雖然Size細細,
 
但好鬼甜架!
 
2個菠蘿4蚊人仔咋!
 







 
呢兩日分別到2位堂弟家食飯,
 
真係打攪哂囉!
 




 

 

返香港前,

緊係唔少得買嘢啦!
 
今日揀咗3個菠蘿10蚊,
 
獨子蒜10蚊,
 
茄子1.8,
 
春菜1.5。
 
  
 
 
 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

 
 

 
 

18 則留言 :

  1. 真係好平喎,又大豐收了,我好想買那小販叔叔用來剷菠蘿釘的工具呀~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 果個剷菠蘿工具真係好鬼正,一剷即去菠蘿釘呀!

      刪除
  2. 幾時帶我地去見識下!

    回覆刪除
  3. 你每次都買到咁多平嘢,恨C人.

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,咁鄉下地方,真係會買到平嘢架,尤其係食材呀!

      刪除
  4. 記唔記得?180 只是一碟牛腩飯的價錢呀!

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!