2015年4月30日 星期四

繼續美港澳之聚~嚐囍煲仔小菜

 
下午有英港澳聚,
 
晚上就有美港澳聚啦!
 
美國代表~Winne Lo,
 
澳洲代表~T&P Pinky,
 
香港代表~靚婆婆、EE、Angle和我,
 
我哋約咗去堅尼地城呢間嚐囍煲仔小菜食晚飯,
 
款款食物都唔錯,
 
多謝靚婆婆嘅好介紹呀!
 


 








 



 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 


18 則留言 :

  1. 回覆
    1. 抵錫,真係好好食呀!下次又要搵妳帶我哋去食好嘢啦!

      刪除
  2. 下次有機會 再一齊去搵食

    回覆刪除
  3. 卜聚真開心,又有好嘢食,睇見流口水。

    回覆刪除
  4. 呢間d小菜幾好架,我最like佢個白鱔煲仔飯!

    回覆刪除
  5. 煲仔飯我的至愛 , 好正呀 !

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!