2015年4月29日 星期三

英港澳之聚~又一城皇后飯店

 
有朋自遠方來,
 
緊係要出嚟聚一聚啦!
 
英國代表~DaDa Amando Ho,
 
澳洲代表~T&P Pinky,
 
香港代表~雀后,即係我呀!
 
我哋約咗去又一城皇后飯店食午餐,

一路食,

一路傾,

總有傾不完的話題啊!


 






 



 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 




24 則留言 :

  1. 回覆
    1. 我同妳口味好相似,焗豬扒飯係我點架!

      刪除
  2. 回覆
    1. 冇呀,Amanda有嘢做要返大陸,所以傾咗2個幾鐘就要走啦!

      刪除
  3. 日日咁食又肥幾磅啦....哈哈

    回覆刪除
  4. 雀后, 好味道嗎?
    皇后的食物好像退步了, 單看相片, 只有魚柳能引起食慾, 對嗎?

    回覆刪除
  5. 時常經過見到這皇后, 但沒有入去食過.....
    看來在又一城都是一個唔錯選擇

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實味道唔差,不過價錢就貴少少啦!

      刪除
  6. 焗豬扒飯---大家樂FEEL~~~又一城食實貴!!!!

    回覆刪除
  7. 好開心見到你們...
    可惜時間太短, 下次有機會要聚耐些...

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!