2015年4月20日 星期一

焗薯角

 
只係2個普通薯仔,
 
咁就KO咗大魔怪啦!
 
睇佢見到碟焗薯角就雙眼發光,
 
仲問可唔可以食哂佢喎???
 
哈,
 
緊係冇問題啦!
 




材料: 薯仔2個、茄汁適量(食時用)

調味: 欖橄油1湯匙、鹽1.5茶匙、七味粉、雜香草和黑椒碎適量

做法: 薯仔洗淨後不用去皮,將薯仔切成片或三角型,

加入醃料撈勻薯仔;預熱焗爐上火220度15分鐘,放入薯仔焗20分鐘後,

反轉薯仔焗多20分鐘便成。

(如用上下火一齊焗,薯仔係會黐住錫紙架!)

(各人焗爐火力不同,請自行調較溫度。)

  
 



大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!



20 則留言 :

  1. 我也很喜歡薯角的!流口水了~~~

    回覆刪除
  2. Sonny Dearest 也很喜歡薯角的!

    回覆刪除
  3. 兩個薯仔...好少姐....仲要咁好食!

    回覆刪除
  4. 學到野, 原來用上下火一齊焗,薯仔係會黐住錫紙......真係唔知道

    回覆刪除
    回覆
    1. 焗雞翼好係架,所以我次次焗嘢都剩係用上火呀!

      刪除
  5. 青少年好喜歡薯仔...
    等我下次都跟你整...

    回覆刪除
    回覆
    1. 整啦,佢哋應該鐘意食架!

      刪除
  6. 爐就好好多,不怕油膩
    我想..........整多一盆都唔夠食呀

    回覆刪除
  7. 哈哈~生仔同生女~食量真係可以好大分別呢~!

    回覆刪除
    回覆
    1. 男仔同女仔,真係好大分別架!

      刪除
  8. 咁香口,我都ko佢o也呀!正 ~

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!