2015年4月20日 星期一

焗薯角

 
只係2個普通薯仔,
 
咁就KO咗大魔怪啦!
 
睇佢見到碟焗薯角就雙眼發光,
 
仲問可唔可以食哂佢喎???
 
哈,
 
緊係冇問題啦!
 




材料: 薯仔2個、茄汁適量(食時用)

調味: 欖橄油1湯匙、鹽1.5茶匙、七味粉、雜香草和黑椒碎適量

做法: 薯仔洗淨後不用去皮,將薯仔切成片或三角型,

加入醃料撈勻薯仔;預熱焗爐上火220度15分鐘,放入薯仔焗20分鐘後,

反轉薯仔焗多20分鐘便成。

(如用上下火一齊焗,薯仔係會黐住錫紙架!)

(各人焗爐火力不同,請自行調較溫度。)

  
 



大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!



20 則留言 :

  1. 我也很喜歡薯角的!流口水了~~~

    回覆刪除
  2. Sonny Dearest 也很喜歡薯角的!

    回覆刪除
  3. 兩個薯仔...好少姐....仲要咁好食!

    回覆刪除
  4. 學到野, 原來用上下火一齊焗,薯仔係會黐住錫紙......真係唔知道

    回覆刪除
    回覆
    1. 焗雞翼好係架,所以我次次焗嘢都剩係用上火呀!

      刪除
  5. 青少年好喜歡薯仔...
    等我下次都跟你整...

    回覆刪除
  6. 爐就好好多,不怕油膩
    我想..........整多一盆都唔夠食呀

    回覆刪除
  7. 哈哈~生仔同生女~食量真係可以好大分別呢~!

    回覆刪除
  8. 咁香口,我都ko佢o也呀!正 ~

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!