2015年4月19日 星期日

客家梅菜腩肉

 
小魔怪話好耐冇食過梅菜腩肉,
 
諗住摷定D惠州梅菜出嚟架!
 
點知D梅菜全部都係剩番個梅菜芯,
 
搵條葉睇下都冇呀!
 
原來工人姐姐每次蒸魚和蒸豬肉時,
 
都係切梅葉去蒸,
 
唉,
 
真係俾佢激死囉!
 








 
 


材料: 帶皮腩肉1.5磅、甜梅菜芯4~5條、薑、蒜蓉、乾蔥片、紹酒1湯匙

調味: 豉油1湯匙、老抽2湯匙、冰糖1湯匙(可自行調節)、熱水3碗

做法: 豬腩肉出水10分鐘後切件備用;梅菜芯浸30分鐘去表面硬皮後切碎,

用白鑊(即不用落油)落梅菜炒至乾身後盛起;凍油落Staub鍋,


加薑片、蒜蓉和乾蔥片和腩肉爆香,贊1湯匙紹酒和落梅菜繼續快炒,

落調味和熱水3碗,用中大火煮滾後轉小火炆1小時,熄火唔好開蓋,


飯前再開中小火炆多10分鐘便成。

(如果用其他煲炆,就起碼要炆2小時以上,仲要加多幾碗水添呀!)

(炆腩肉一定要炆下焗下,咁D腩肉先入口鬆化架!)



  
 


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!


18 則留言 :

  1. 回覆
    1. 佢醒目就真,個梅菜芯咁硬,懶得剁呀!

      刪除
  2. 我反而鐘意用芯去炆, 唔中意用葉

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都鐘意梅菜芯,不過奶奶啱食梅菜葉嘛!

      刪除
  3. 我老爸都like呢個餸,但被禁食多年

    回覆刪除

  4. 好肥.....不會出現在我家~~嘿嘿
    睇你地食好D

    回覆刪除
  5. 佢無丟到D梅菜芯未算偷笑囉~

    回覆刪除
  6. 我好喜歡食梅菜, 不過兩個外甥不喜歡, 所以我好少整...

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!