2015年4月15日 星期三

燒味雙拼~蜜汁豬頸肉&雞翼


間中執下凍箱,

有時都會有大發現架!

咁都俾我摷到有豬頸肉和雞翼,

嘻!

又唔使買餸囉!




 



材料: 豬頸肉2塊、雞翼10隻、蜜糖1湯匙

醃料: 叉燒醬2.5湯匙、海鮮醬1湯匙、老抽半茶匙、蜜糖1湯匙、紹酒少許

做法: 將豬頸肉和雞翼解凍後,用廚紙抹乾水份,加醃料醃隔夜;

預熱焗爐200度15分鐘(上火),將豬頸肉和雞翼放入焗盆內,

用上火焗20分鐘後,反轉焗另一面15分鐘,

取出豬頸肉和雞翼搽蜜糖焗多5分鐘,取出切片後,

加入焗盆內的蜜汁係豬頸肉面便成。

  
 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!

 

18 則留言 :

  1. 無焗爐/光波爐係咪都整唔到?

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇焗爐和光波爐都唔緊要,用易潔平底鑊慢慢煎都得架!

      刪除
    2. 煎幾耐先要落蜜糖呢?

      刪除
    3. 煎到熟哂就搽蜜糖,再煎多陣就得啦!

      刪除
  2. 兩樣都好味。每樣一件,吾該。

    回覆刪除
    回覆
    1. 每樣一件咁少,請妳食多2件啦!

      刪除
  3. 我細佬好恨食,不過今年我地都無煮過。

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁出年返嚟,妳要整多D俾佢食啦!

      刪除
  4. 豬頸肉豬頸肉, 嘩,好味呀!

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!