2015年4月11日 星期六

大埔慈山寺

 
今日天氣唔係咁好,
 
成日都落住時大時細嘅雨;
 
有幸得到老公朋友邀請,
 
參觀暫未對外開放的大埔慈山寺,
 
這裡環境清淨,
 
感覺非常舒服!
 
慈山寺逢星期一休寺,
 
每日對外開放名額400人,
 
接待團體名額亦只得三團。
 
詳情可登入~慈山寺
 
 
 


 
 (每人一部導賞專用耳機)
 


































  

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!


22 則留言 :

  1. 開放後我點都會去一次!

    回覆刪除
  2. 我上網睇左幾日...幾日都book唔到,好想帶家人去看看!
    不過...可能要多等一排先book了...怕遲下太熱,老人家會辛苦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 想book要搭正早上8點上網預約,遲少少都會俾人book哂呀!因一日得400個位咋!

      刪除
  3. 嘩~乜你咁快手~咁快去咗參觀呢~!

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!