2015年3月5日 星期四

韓國,我又嚟啦!


今日,


我要去泡菜國搵我個oppa呀!


但冬天去韓國,


帶多幾件衫,


攞多件羽絨,


個喼就滿哂啦!








  


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!





32 則留言 :

  1. 玩得開心D , 期待雀后回來同大家分享韓國之旅的開心事呢 ^^

    回覆刪除
  2. 有一年一月尾去韓國凍到我騰騰陣,所以狂食...haha!
    祝旅途愉快 ~

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 我哋呢個旅程,全程都係食食食呀!

      刪除
  4. 祝:旅途愉快 !食多D和玩開心D呀!

    回覆刪除
  5. 得半喼咁少....點夠你買手信呀^^

    回覆刪除
  6. 旅途愉快!買多D嘢返來。

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!