2015年3月31日 星期二

日式麵飽制作精選實習初班(三)

 
第三堂學整松子蘋果提子飽和焦糖提子杏仁飽,
 
呢兩個飽其實好食架,
 
但大小魔怪唔多欣賞蘋果餡嘅麵飽呀!
 
 

 





 
 
  

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!


 
 

24 則留言 :

  1. 我也愛蘋果餡~~而且佢地漲卜卜好可愛!

    回覆刪除
  2. 我反而喜愛焦糖提子杏仁飽呢

    回覆刪除
  3. 大小魔怪吾食,留比我喇。

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 原來咁多朋友仔都鐘意食蘋果餡喎!

      刪除
  5. 都o岩小高呀!我又要 ~

    回覆刪除
  6. 個個好靚仔 , 引 c 我了 !

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!