2015年3月29日 星期日

塔門行

今日一行9人,

晨早8點係大學火車站集合,

齊齊行去馬料水碼頭搭8點半船入塔門;

全程隻船都幾定,

唔太拋喎!









入到塔門,

第一時間緊係搵食啦!

食咗碗鮮魷魚墨魚丸出前一丁,

鮮魷魚真係好鮮甜架!



食飽就起程啦!

途經天后廟,

沿旁邊小徑上大草坪;

呢度好多人係度扎營,

唔單只人多,

牛都多架!



















上到龍景亭,

可以俾我休息一陣,

老公和佢同學仲打板羽球添!








繼續行程~疊石






 沿路行返去碼頭,

經過呢間食店,

食咗海膽炒飯、蒜蓉白菜、果皮蒸泥猛、炒麵和炸墨魚丸,

口痕仲買咗塊冰菠蘿食添呀!



















冇咩買到,

剩係買咗4兩魷魚仔和魷魚絲咋!

  




大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!


 

12 則留言 :

  1. 今日天氣晴朗,一天遊吾錯。買得咁少嘢?

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 我哋行山時天陰陰架,行完先出太陽,但我都曬到隻狗咁呀!

      刪除
  3. 好似幾舒服咁,塔門去過但無上到山頂,下個秋天約埋去呀?

    回覆刪除
  4. 我都知好多人會去塔門扎營架 , 但我一次都未入過去呢 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 扎營應該好好玩,仲可以成晚聽到浪聲添呀!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!