2015年3月26日 星期四

海洋公園一日遊

 
我同Samwei都幾啱Key架!
 
想約佢去海洋公園玩,
 
點知佢話想去好耐但冇人陪,
 
咁啱哂,
 
去玩囉!
 
盡量避開人潮,
 
先睇熊貓、袋鼠和樹熊。
 



















 
 
坐吊車過對面玩機動遊戲,
 
新加坡冇玩激流,
 
入海洋公園就玩到濕哂身呀!
 
睇埋個海洋劇場先去食午餐囉!
 












  
 水母館、摩天輪、海洋摩天塔、海洋館、旋轉木馬,
 
玩完就返歸啦!
 




 









 
 
今次我去工聯會買海洋公園入場劵,

會員特價$288,
 
仲有減免$25優惠,
 
即$263咋!

 
 
  


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!

 

14 則留言 :

  1. 我們上次去時好多人, 現在是不是一樣咁多...

    回覆刪除
    回覆
    1. 平日上午去冇咁多人架,下午強國旅行團就會出動啦!

      刪除
  2. 袋鼠和樹熊真係好吸引呀)))))
    你地真係玩得好開心,成個大細路^^

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!