2015年3月13日 星期五

新加坡,我嚟喇!

 
哈哈,
 
我又飛啦!
 
原班人馬(咪又係得samwei和我),
 
齊齊飛去新加坡玩4日;
 
都話去熱帶地方好架啦!
 
帶嘅行李都少D呀!
 



  


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!




 

26 則留言 :

  1. 回覆
    1. 我吔好啱k ey架,不停食食食呀!

      刪除
  2. 嘩…真係未出發先興奮呢,玩得開心d呀~~~

    回覆刪除
  3. 參考下你個行程先

    回覆刪除
    回覆
    1. 等我星期一返嚟就開始寫遊記呀!

      刪除
  4. 嘩 ... 美食團又出發 , 羨慕啊 ! 等睇妳的分享 .

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!