2015年3月1日 星期日

新春行運&盆菜宴


今日約埋老公舊同學共十三人,

一齊去南生圍行大運;

未行先食個充滿圍村風味餐蛋丁麵,

好味道呀!

我哋經山貝村坐橫水渡過山貝河,

單程每位$6。












今日天氣唔錯,

有風冇太陽,

好舒服呀!

經過呢條出名嘅木橋,

仲有好多人係度畫畫添,

不過咪睇呢度風景好靚,

但條橋係爛嘅,

條河仲有好多死魚,

好臭架!











行完大運就去咗食午餐,

杯冰奶茶都幾好飲架!

呢度個豬扒包都幾好食,

下午茶餐先有,

加埋杯冰奶茶和沙律$50。












返咗屋企休息咗一陣,

又入咗舊屋度食盆菜;

今年好熱鬧,

差不多有200圍,

真係破哂記錄呀!

而且抽獎仲好豐富添,

有i-phone6、洗衣機、光波爐、洗碗消毒機、現金、超市禮劵等等,

可惜我哋坐嘉賓席唔使俾錢,

所以冇份抽獎呀!






  


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!


20 則留言 :

  1. 南生圍好靚!盤菜好正!Happy New year!

    回覆刪除
    回覆
    1. 南生圍出哂名,電視台好鐘意嚟呢度拍古裝片架!

      刪除
  2. 行大運....羊年一定超好運
    有舞獅真係好熱鬧

    回覆刪除
  3. 新春行大運食盆菜非常好節目 .

    回覆刪除
    回覆
    1. 襯天氣冇咁熱,去郊外行下都唔錯架!

      刪除
  4. 南生圍早2年去過~環境好靚呢~
    你呢日節目好豐富喎!~

    回覆刪除
    回覆
    1. 襯天氣冇咁熱,去郊外行下都唔錯架!

      刪除
  5. 去南生圍走一轉, 真係多節目

    回覆刪除
    回覆
    1. 襯天氣冇咁熱,去郊外行下都唔錯架!

      刪除
  6. 運動充足,可以食多D嘢!

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!