2015年3月17日 星期二

2015韓國首爾美食之旅~第五日

3月9 號星期一

今日係首爾美食之旅最後一日啦!

仲有大半日時間,

我哋係酒店hea到11點左右checkout,

就搭地鐵去首爾站嘅樂天超市和outlet;

可惜去到outlet冇開,

唯有行超市啦!

未行先醫肚!
 










 
 樂天超市真係人山人海,
 
大部份朋友都係熟口熟面嘅強國人,
 
佢哋買嘢真係絕不手軟,
 
一車車貨品堆到成座山咁架!
 
返到酒店攞埋行李就去搭機場巴士落機場啦!



見仲有時間,
 
我哋去到機場foodcourt食埋個牛肉湯飯先上機,
 
我哋搭晚上10點45分機,
 
以為上飛機冇嘢食,
 
點知派咗個雞肉三文治,
 
又唔錯喎!






 總結今次韓國首爾美食之旅,

酒店、機票和周圍飲飲食食,

都係用咗約$4500咋!

認真超值,

去多幾次都冇問題啦!




  


 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!

23 則留言 :

  1. $4,500元可以周圍玩,食,住宿,期票,當然仲有買好多零食,真係好抵玩喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 韓國消費唔貴喎,只要夾啱有平機票和平酒店嘅話,真係玩得過架!

      刪除
  2. HKD 4500 去左5日真係好好好抵,

    回覆刪除
    回覆
    1. 攪到我都好心思思想去一次首爾添^ ^

      刪除
    2. 去啦,襯淡季機票和酒店都較平,玩得過架!

      刪除
  3. outlet 冇開~呢個真係有點失望呢~!

    回覆刪除
  4. 唔使失望,再plan下次去,帶埋我!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,好呀,帶埋妳一齊去玩啦!

      刪除
  5. 抵玩超值團 , 妳們2 人回來的行李也不少啊 ! 肯定大豐收喇 .

    回覆刪除
  6. 好抵玩呀!我都想去玩~ ~

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!