2015年3月21日 星期六

2015新加坡之旅~第二日


3月14日星期六


今日係酒店食完早餐之後,

我哋就出發去環球影城啦!

搭地鐵去Harbour Front站Vivo City出口上3樓,

搭輕軌鐵路入聖淘沙,

我哋先去沙灘踏浪呀!











嘩,

沙灘好靚但好曬囉!

行完沙灘,

即刻入環球影城搵食先得!

一開始就玩咗超刺激嘅Mummy木乃伊復仇記,

所以玩其他遊戲時,

好玩但唔刺激囉!

就係咁,

我哋係呢度留咗8個鐘頭,

好攰啦!





















我哋搭地鐵去Bedok站轉搭的士,

落East Coast Road 199號文東記海南雞飯,

仲試埋附近嘅328叻沙,

一個字~飽!








  


 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!

15 則留言 :

  1. 文東記好味定天天好味d?

    回覆刪除
    回覆
    1. 各有特色,我兩間都咁鐘意食呀!

      刪除
  2. 你在 Sentosa 的相好靚。 點解你唔講我帶錯路呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 陽光普照,人和景都影得好靚架!
      哈哈,都唔算帶錯路,去咗另一個地方之嘛,當參觀囉!

      刪除
  3. 逗留8個鐘咁耐,真係好好精力呀!!
    個沙灘靚到暈~~好正
    餐餐食雞都唔會厭^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋初初以為行2~3個鐘頭就走人,點知越玩越開心,唔捨得走添呀!
      新加坡海南雞真係好滑,餐餐食都唔厭架!

      刪除
  4. 我上次去冇去沙灘,原來好靚喎,走宝。

    回覆刪除
    回覆
    1. 沙灘真係好靚架!唔怕,下次再去過啦!

      刪除
  5. 还有很多地方你没玩到的下次欢迎再来。

    回覆刪除
  6. 还有很多地方你没玩到的下次欢迎再来。

    回覆刪除
  7. 啲雞望落去都覺得滑!

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!