2015年3月19日 星期四

2015新加坡之旅~第一日

3月13日星期五


我哋今次搭早上8點10分嘅新加坡航空;

我真係大鄉里出城,

搭咁多次飛機,

第一次飛機餐係有menu,

而且味道仲唔錯添,

靜靜話俾大家知啦,

其實我好鐘意食飛機餐架!






去到新加坡樟宜機場,

我哋就落咗去機場鐵路買咗張ezlink(儲值咭),

呢張ezlink值12坡紙,

5坡紙係出咭行政費用,

唔可以退的;

其餘7坡紙就係車錢啦,

唔夠錢就可以係任何一間便利店充值都得,

最低可入5坡紙就要收少少手續費(好似0.01%);

至於係地鐵站內充值,

最低要入10坡紙但唔收手續費啦!

呢張咭5年內都可以用,

餘下車費可以去機場指定櫃位退還架!

(我哋冇退錢,可以留番下次用呀!)



今次住半島怡東酒店(Peninsula Excelsior Hotel),

地鐵CityHall站B出口,

市中心交通方便,

住高層仲可以睇哂新加坡好多地標添呀!

(俾埋個夜景大家睇啦!)









放低行李之後,

我哋約咗新加坡blog友Mommy Dearest 見面;

Maxwell Food Centre係牛車水附近,

(地鐵China town A出口,佛牙寺對面)

Mommy好熱情,

仲請我哋食午餐添!

天天海南雞和甘蔗檸檬汁,

Yummy yummy!


















牛車水唐城坊3樓天宇旅遊Skyline travel,

(China town 站B出口)

呢度買景點門票有優惠,

一張環球影城門票原價74坡紙,

呢度賣62坡紙仲送5坡紙飲食劵和5坡紙購物劵,

只要like佢嘅facebook page,

仲多送5坡紙飲食劵添呀!







新加坡天氣真係好熱,

下午有成32度,

我哋頂唔順呢D天氣,

返咗酒店抖暑呀!

眠一眠先再出動!

Lau Pa Sat老巴剎,

(地鐵Raffles Place站F出口)

我哋扮勁唔搭地鐵,

跟GPS慢慢行,

成功到達!









 









食飽飽見天氣冇咁熱,

又行下啦!

又跟GPS行出海皮,

夜遊魚尾獅公園。









  


 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!



24 則留言 :

  1. 午餐三個人食咁多嘢好食力喎 , 夜景好靚 , 請問最後幅相中橢圓形建築物係咩嚟0架好靚呀 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 果間係濱海藝術中心(濱海劇院)嚟架!

      刪除
  2. 我去過一次新加坡, 係11月去的, 天氣真係熱同熱同熱, 著背心短褲都仲係一身汗, 香港仲好少少, 有一個短暫的冬天

    回覆刪除
  3. 好掛住天天海南雞飯 ... 我也同意真係好熱呀 熱暈

    回覆刪除
  4. 新加坡航空SIA係唔錯㗎(hard sell) ,下次來記得提我一定試玻璃雞腳 (要早啲到) !

    回覆刪除
  5. 有我最愛的海南雞飯同甘庶汁 ^^

    回覆刪除
  6. 魚尾獅夜景好靚!
    去新加坡要帶多個肚先得

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺得夜景好靚呀!
      去親旅行,事前一定要飢饉30日先得呀!

      刪除
  7. 酒店地點出入好方便,又近好多景點,真係識揀~~
    D芽菜肥嘟嘟^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋揀咗幾間酒店俾新加坡朋友,佢幫我哋揀咗呢間,真係超方便呀!

      刪除
  8. 回覆
    1. 係呀,係酒店望出去個夜景真係好靚呀!

      刪除
  9. 新加坡天天海南雞飯,去年我食過,吾錯。夜景好靚。

    回覆刪除
  10. 第一日已經去左咁多地方,食左咁多野,哈哈,我地好犀利! 多謝你教識我用GOOGLE MAP。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,呢個係美食之旅嘛,緊係要不停食食食啦!
      我知少少扮代表咋!

      刪除
  11. 新加坡真係好熱呀!但你地都去左好多地方同食好多野,勁

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!