2015年3月14日 星期六

2015韓國首爾美食之旅~第四日

3月8日星期日

今日行程係由南大門開始;

(地鐵會賢站5號出口)

南大門有熟食、雜貨、衣物、手信禮品,

應有盡有呀!

見到呢檔手打魚肉整成嘅串燒,

買咗一串,

嘩,

魚肉超彈牙,

好食呀!










紫菜、海帶和蝦米,

就係南大門當地人市場買,

比起大型超市買真係超級抵架!

唔想攞住咁大包嘢,

唯有返酒店先;

講開又講,

明洞真係好多好嘢食,

今次我哋就去咗全洲中央會館飯店吃韓國養生石頭鍋飯。

地鐵明洞站6號出口轉入明洞大街,

在Uniqlo &Starbuck旁小巷子入。




 食飽就要行下啦!

江南地下商街(新盆唐線江南站)

弘大(地鐵弘大站9號出口)












弘大










行咗咁耐街,

又到食晚餐嘅時間啦!

新村8色烤肉。

(新村站7號出口,過對面馬路,沿斜路直上,見到KIA MOTORS汽車行旁邊地下室)

一次過試咗8款不同味道嘅燒豬肉,

好特別呀!











  

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!




27 則留言 :

  1. 回覆
    1. 係呀,夾埋佢生菜和泡菜一齊食,仲正呀!

      刪除
  2. N年前去街邊只有炒年糕,而家好多款式小食呢
    雀后你 d

    回覆刪除
    回覆
    1. 你d 飲食同購物資訊好正,有晒車站出口,下轉一於照跟!

      刪除
    2. 嘻嘻,希望呢D資料啱妳用啦!

      刪除
  3. 回覆
    1. 行街時唔覺攰,行完就知味道啦!攰爆呀!

      刪除
  4. 襪好靚呀 ! 睇見咁多嘢食引 c 我了 .

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 呢個石頭鍋飯,真係好好食,仲有脆卜卜飯焦,正呀!

      刪除
  6. 有冇見到韓國邊到有大碼衫賣

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋去行地下街,果度都有少少大碼買架!

      刪除
  7. 首爾的士多啤梨真係好甜好多汁,去到要天天買一兩盒來做飯後果!:)
    我都喜歡到全洲中央會館開飯,他們的海鮮餅好得!

    回覆刪除
    回覆
    1. 士多啤梨超好多汁;全洲中央會館個石頭鍋飯和海鮮餅真係唔錯架!

      刪除
  8. 全部食物都好吸引呀 ~~~ 因為我最愛食辣呢

    回覆刪除
  9. 士多啤梨一定勁鮮甜多汁。8色肉邊隻最好味?

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,真係食唔出邊隻打邊隻味呀!

      刪除
  10. 你食樣樣野都好有特式,最衰我唔識講又唔識睇,唔係都學你自由行

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都唔識韓文架,但朋友仔買本旅行書和上網睇下人哋食過咩,玩過咩,寫低地址,唔難搵架!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!