2015年3月13日 星期五

2015韓國首爾美食之旅~第三日

3月7日星期六

一早起身,

我哋誤打誤撞搭咗架京春線特快火車,

去咗京畿道嘅"小法國",

( 火車加平站轉乘加平觀光循環巴士)

跟錯咗人係南怡島落車,

要等1個鐘頭先有循環巴士,

唯有搵個地方食個午餐先得!

(好彩我哋有買定麵包咋!)










終於到咗小法國啦!

呢個場景熟口熟面,

有睇"來自星星的你"和"running man"嘅朋友,

一定記得呢個地方架!























玩咗大半日,

出番首爾搵食啦!

我哋去咗前排網絡大熱嘅九層貝類海鮮專門店。

(地鐵奉天站6號出口,第一個路口轉左過對面馬路,右行就見到架啦!)
 


















我哋2個人已經好盡力咁食食食架啦!

不過食到最後嘅蜆湯已經飽囉!

但出到馬路口,

見到伯伯整呢個鯛魚燒餅,

唔抵得又買咗5個嚟食,

熱辣辣食真係香口架,

伯伯真係好好人,

主動要我哋同佢影相外,

仲送多一個俾我哋食添呀!
 




講下韓國上網,

今次冇租wifi蛋,

我哋買咗張韓國香港兩用嘅上網咭,

有限期為7日有5GB,

我哋買時仲有特價$198,

好抵用架!

全程係首爾都可以上網,

我哋不停上facebook、whatsapp和睇埋蘋果新聞等,

都用唔夠1GB。
 
  

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!


26 則留言 :

  1. D海鮮超吸引呀,有3層咁多......超開心
    張卡好抵喎~~下次一定會買佢嚟用

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢張咭好易用,一插就用得,唔錯呀!

      刪除
  2. 個海鮮好吸引, 好不好食...

    回覆刪除
  3. 你帶埋我去等我幫你食咁啲吖嘛!

    回覆刪除
    回覆
    1. 下次等妳返香港一齊再去過玩啦!

      刪除
  4. 我食到第三層已經好飽了。小法國村好靚。

    回覆刪除
  5. 妳瘦左還靚左呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,我冇用美圖秀秀架,不過影相和現實係有好大分別架! @@"

      刪除
  6. 小法國好靚 , 見到星星真實場境有冇幻想下劇情呢 ?
    嘩好食力啊 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 有呀有呀,見到金秀賢poster,真係影到不停呀!

      刪除
  7. Hello 雀后,

    你個海鮮鐵塔好勁..好多新鮮材料..一定很好吃..

    另外,那位賣魚燒餅大叔很熱氣好客,敬業樂業. GOOD ~

    回覆刪除
  8. 見到金秀賢~同佢影張相~好正喎!~

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻,我哋見到金秀賢......張poster,影影影不停呀!

      刪除
  9. 不得了!雀后你呢個行程好正呀 ~
    追完星星,我都好有衝動去小法國睇睇,感受氣氛。
    而近期大熱的九層貝類海鮮專門店真係好吸引 ~ 令我更加肚餓!xd

    回覆刪除
    回覆
    1. 小法國和食呢個九層海鮮,真係值得去架!

      刪除
  10. 張SIM CARD 香港買定, OR 到韓國至買...

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!