2015年3月10日 星期二

2015韓國首爾美食之旅~手信篇


哈,呢次去韓國,

我真係好忍手架!

所有化妝品一樣都冇買,

買得最多就係韓國襪,

連零食都係買咗少少咋;

韓國紫菜、海帶和蝦米,

就買得最抵,

因為我哋去當地人街市買,

比超市平好多呀!

韓國衫都幾靚架,

可惜我身材有限,

只能買件超大碼衫啦!











  


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!




22 則留言 :

  1. 嘩~ 回來了!

    雀后你D 襪仔好靚D 圖案好得意 ^_^

    回覆刪除
  2. 大豐收啦,機票都賺回來!海帶好抵買。原來這種紫菜,香港賣很貴。

    回覆刪除
  3. 返來啦?歡迎歡迎 ~
    韓國衫靚呀!不過靚果d o係當地都買得唔平,所以我都留返o係香港買!

    回覆刪除
    回覆
    1. 有D韓國衫好平架,不過冇我size,嗚嗚!

      刪除
  4. 零食我最愛呀,袁太有得睇冇得食,慘慘 ~~~ 真係買左好多襪喎,我冇睇錯,好似有我至愛的波點襪 ^^

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 有部份幫朋友仔買,有部份我當手信送俾人呀!

      刪除
  6. I brought 50 pairs of socks for gift. It is good quality and practical.

    回覆刪除
  7. 韓國襪子超便宜又超多花樣,送給朋友好看又實用。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有朋友仔話香港賣三對$50,呢度就$7左右一對,平一半有多呀!

      刪除
    2. Last sept, the rate about $1 aus dollar per one. It was &10 aus for 3 pairs in Sydney.

      刪除
    3. 嘩,係悉尼賣韓國襪都好貴喎!

      刪除
  8. 竟然冇買化妝品??? 通常去korea 必買喎!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,我係一個唔扮靚嘅女人嚟架!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!