2015年1月3日 星期六

惠州手信大豐收

 
接近3星期冇返惠州,
 
噚日我、老公、姑奶和她的朋友,
 
一齊返惠州飲飲食食;
 
呢排個個聞雞色變,
 
我哋冇有怕,
 
因為呢D雞係弟婦自己養,
 
隻隻雞都生生猛猛,
 
煮熟D就唔怕啦!
 





 
晚上就出街試新嘢,
 
呢間類似家庭式私房菜,
 
座位唔多,
 
位置偏僻,
 
味道尚可啦!
 





 
今朝我哋食埋個午餐就走,
 
呢餐有雞、鴨、自家製臘肉臘腸等等,
 
食得好飽呀!









 
弟婦買咗400幾斤花生,
 
搵人炸咗100幾斤花生油,
 
俾咗10斤純正冇雜質花生油俾我呀!
 
打開個蓋香味撲鼻架!
 



係惠州買薑真係超抵,
 
5蚊斤咋,
 
我買完1斤唔抵得返轉頭又買多斤都係10蚊咋。
 



蠶豆、龍眼乾和黑瓜子
 

鮮淮山、馬蹄、芋頭
 

菜芯和沙糖桔
 
 
仲有弟婦嘅自家製臘肉臘腸,
 
今次真係又食又拎囉!
 
 



 



大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!


 

 
 

18 則留言 :

  1. 雀后:
    新年快樂!
    咁多手信, 正呀!

    回覆刪除
  2. 新北江賣30元一磅龍眼乾, 唔知惠州幾錢斤呢?

    回覆刪除
  3. 唔使點買都有咁多手信

    回覆刪除
  4. 新年快樂呀 !!
    好多好餸 好味呢

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 花生油一開蓋,成間屋都香哂呀!

      刪除
  6. 自己搾花生油,用得安心。

    回覆刪除
  7. 呵呵今次行程無論食和手信都超豐富啊 !

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!