2015年1月10日 星期六

鹽焗雞翼

 
執廚房時,
 
俾我摷到幾包鹽焗雞粉,
 
包包都用剩少少,
 
用得唔好嘥,
 
攞嚟醃雞翼焗咗佢嚟食先得!
 
 





材料: 雞翼16隻

醃料: 鹽焗雞粉約1.5湯匙、鹽少許

做法: 雞翼解凍後,用廚紙抹乾水份,用醃料醃2小時;

預熱焗爐220度15分鐘,放入焗爐用上火焗20分鐘,

反轉另一面焗15分鐘便成。



 
 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

 


22 則留言 :

  1. 回覆
    1. 咸咸香香,送啤酒一流呀!

      刪除
  2. 雞翼整得好金黃....誘人美食

    回覆刪除
  3. 我都醃左呢幾日焗,不過我手多,落左老抽添。

    回覆刪除
  4. d雞翼好香口呀~見到都想食呢~!

    回覆刪除
  5. 雀后, 請問鹽焗雞粉的份量係咪會影響咸度呢? 因為我只係2人食, 雞翼數量會少d, 驚會太咸呀! 係咪照樣減一半鹽焗雞粉就ok?

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果雞翼份量少的話,妳可以將鹽焗雞份量減到大半湯匙,鹽就落幾粒落去一齊醃呀!

      刪除
    2. 明白了! 返去試下先! 仲有蝦醬雞翼....見你整樣樣都好正! 睇你blog我學左好多野! 謝謝!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!